白い巨塔 [DVD]白い巨塔 [DVD]
(2012/10/26)
田宮二郎、小川真由美 他

商品詳細を見る


この作品は、高校時代に、国語の先生に勧められました。「田宮次郎版がいいぞ!」医学部を目指す人にはぜひ見てほしいとのこと。しかし私は工学部せいですが…まあ見てもいいよね。
えげつないね。僕もこのくらいえげつないマンがかけるようにしたいね。あ、僕のマンがも見てよね。左のカテゴリーから選んでね。
こんなえげつないストーリーだとかえって現実味が増すね。
里見先生・・・ブラックジャックの椎竹先生のようにはいかなかったか…
あとドラマ版も見てみたい。もちろん田宮次郎主演の。ドラマ版は続編も入ってるらしい。ウィキペディアで調べてみたけれど最後はあの汚い財前教授が死んじゃうらしいね。そして田宮次郎自身も自殺しちゃったんだね、冗談じゃねーぜ
This movie is recommended by the Japanese teacher when I was a senior high school student. He said, "Tamiya Jiro version is good!" and that everybody who aims to be a doctor should watch this, although I am major in engineering... That isn't matter.
It's something mean.I want to draw such a mean manga. By the way, look at my manga works. Please choose "漫画" from the left categories.
Such a meanness rather makes such a reality.
Prof. Satomi... you couldn't be like a Dr. Shitake(he is a character in BJ)...
In addition I would like to watch dramatized version. Of course leading Jiro Tamiya. I hear it includes the continuance. According to wikipedia, it seems that notorious Dr. Zaizen die in the end, and the actor himself commit suicide. It doesn't make jokes.
Secret

TrackBackURL
→http://satomasato.blog.fc2.com/tb.php/123-5546ae3e